lauantai 1. marraskuuta 2014

Valo merellä

Pitkän hiljaiselon jälkeen palaan jälleen kirjoittamaan blogiini. 


Laitan tähän kuvaksi merimaiseman, jonka voi kokea joko pelottavana tai turvallisena. Minulle tämä kuva puhuu turvasta ja luottamuksesta, jonka antaa tuo pimeän keskellä loistava majakan valo.

Kuvassa on kuin minun alukseni, joka seilaa elämän merellä. Se suunnistaa tuon vuorella olevan majakan valossa pimeydenkin keskellä. Elämäni valo tulee toivon Jumalalta, Jeesukselta Kristukselta, joka lupaa Raamatussa: "Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö." (Joh. 14: 27).

Vaikka päivät lyhenee ja pimeys lisääntyy tässä kaamoksessa, pieni valo loistaa sitäkin kirkkaammin!

1 kommentti:

  1. Hei ystävä. Tässäpä sinulle vastavuoroista luettavaa hymy: http://marikempas.blogspot.fi/

    VastaaPoista